top of page

Dilema 02: Audiobrànding: com associem unívocament la marca i la seva acústica

Acusticat

Actualizado: 15 oct 2020

Gestionat per: Universitat Oberta de Catalunya


Coordinació: Sílvia Sivera - Universitat Oberta de Catalunya. ssivera@uoc.edu Abstract: La construcció acústica d’una marca o servei no és producte d’una inspiració puntual sinó d’un treball estratègic planificat i dissenyat des del minut zero de concepció d’un nou servei o producte: l’audiobrànding. Com podem incorporar-ho a la nostra estratègia professional i com impacta en els serveis que oferim?


VÍDEO DEL DILEMA:


TAULA RODONA AMB: Sílvia Sivera i Bello. Directora del Màster universitari Estratègia i

Creativitat en Publicitat (UOC)

Carlos Puig Falcó. Vicepresident Aebrand, CEO Branward

Xavi Fisa. Director de Lavinia Voice

Ramon Vives Xiol. Director de Sixième Son a Espanya


A qui va dirigit?: Col·lectius professionals, consultors, ciutadania, tots els públics...


Descripció del DILEMA

Actualment, en un món on la comunicació audiovisual ens acompanya sempre a través de múltiples dispositius, el so és l’element més constant i subtil a l’hora de fer-nos presents. La construcció acústica d’una marca no és producte d’una inspiració puntual sinó d’un treball estratègic planificat i dissenyat des del minut zero de concepció d’un nou servei o producte.

Aquest procés requereix un procediment de diagnosi, anàlisi multisectorial i multipart i de disseny i definició de la marca, que es pot traduir en diverses músiques, veus, efectes sonors i paràmetres de tractament del so, coherents amb la resta d’estratègia comunicativa cap a l’usuari, sempre sent capaços d’associar la nostra marca unívocament.

Com podem incorporar-ho a la nostra estratègia professional i com impacta en els serveis que oferim?

El disseny d’un hospital, una escola o un nou producte o servei haurien d’incorporar les corresponents capes de treball acústiques per assegurar una correcta integració, mercantilització i correcta interacció amb l’usuari final i l’entorn.


Etiquetes: Branding sonor; marques;


236 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


Coorganitzadors
accioclimatica_h3_edited.png
1452170578_diputacio-bcn.png
baixa.png
1452170592_associacio-catalana.png
1452170600_laboratori.png
Patrocinadors Gold
logo cesva_edited.jpg
Logo AMC Azul_edited.png
SOPREMA-CMJN-300dpi_edited.jpg
Logo_SoN_Blanco_edited.jpg
ROCKWOOL - Rockfon Logo_edited.jpg
thumbnail_image002_edited.png
logo-decustik-v4-i-texte-CA-600px_edited.png
HEAD_Firmenzeichen_blau_edited.png
logo IAG hd_edited.jpg
HBK Logo Colour-100_edited.jpg
LOGO IntecconV2 (1)_edited.jpg
Ecophon_Logo_CMYN_edited.jpg
CMD-19-001_Logo_CDM_stravitec_payoff_RGB (no background)_edited.png
track.png
Patrocinadors Silver
29300_es_5c_Vektor_NEU_edited.jpg
logoCETIM_Nuevo_edited.png
logo GIMATEG instrumentos medida venta alquiler 1000_edited.jpg
dBelectronics_RGB_edited.png
logotip_ajuntament-blanc.png
Logo Ajuntament_edited.jpg
Amb la col·laboració:
Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat - Horitzontal - Positiu - bn.jpg
image009.png
IVI_2.jpg
image001 1_edited.jpg
image010_edited.png
logo-vibcon-vector_verde negativo_edited.jpg
Bages_Bergueda_Anoia_Cateb_Delegacions_o
image002_edited.png
bottom of page